Den baghjulstrukne Lamborghini Huracan EVO er endt i Novitecs produktkatalog – og det lyder bogstavelig talt virkelig godt.
Tyske Novitec Rosso hævder, at have fået endnu mere ud af Lamborghini Huracan EVO. Både når det kommer til antal af hestekræfter og selve lydsporet bilens 5,2-liters V10-motor.
Det første har de endnu ikke sagt noget om, det andet kan vi heldigvis kun give dem ret i. Og det kan du selv høre et par linjer længere ned i denne artikel.
Udstødningsystemet er af rustfrit stål, men det nye er en belægning med guld. Ædelmetallet er ikke bare pænt at se på, det er også et genialt materiale til at aflede varme.
Og varme bliver der i den grad udviklet, når en bil som Huracan Evo sparker 610 hestekræfter i asfalten.
Opgraderinger under hjelmen er dog ikke de eneste, Novitec har brugt tiden omkring Huracan EVO på. På den forreste aksel er fælgen vokset fra 19″ til 20″, mens den der på bagerste aksel nu sidder 21″.
Hvis vi havde råd, sagde vi ja tak. Men vi må tage til takke med billeder og lyd. Omvendt er det bestemt ikke noget at klage over.