Det har næppe været italienernes hensigt, men internettet har det lidt for sjovt med den seneste reklamevideo fra Lamborghini.
” Var budgettet panten fra festen i går?. Hvem laver Lamborghinis reklamer? En tre-årig? Jeg tror, Lamborghini-folkene drak sig fulde, før de lavede den video.”
Særligt på Youtube flyder det over med kommentarer af den spydige slags rettet mod Lamborghinis seneste reklamevideo for den eller helt nye (og formentlig allersidste Huracan, red.).
Off-roaderen – der sikkert er mere end kapabel på langt mere end bare asfalt – har nemlig fået en tåkrummende reklame. Her fyrer en speakerstemme den ene tamme floskel af efter den anden.
Og det er seerene ikke sene til at bemærke. Bl.a. bliver den halvandet minut lange sekvens taget i forsvar med tyk ironisk distance.
– Lyt ikke til haterne, (Lamborghini, red.). Næste gang, jeg kommer i problemer for ikke at have ryddet op i køkkenet, kan I være sikre på, jeg også siger: “Det er ikke snavs, det er design”.
Og sådan fortsætter kommentarsporet ellers. Hvis du ikke har noget andet – og mere fornuftigt at brænde weekenden af på – foreslår vi et dyk ned i det. (kommentarsporet altså, red.).
Når det så er sagt, er interessen for den sidste Huracan der stadig. Sterrato – som er bilens mellemnavn – er udsolgt i Danmark. Det kunne den danske importør fortælle, allerede inden bilen officielt blev præsenteret for offentligheden.
V10 engine.
All-wheel drive.
We take you beyond.The new Huracán Sterrato.
The first all-terrain Super Sports Car that ensures authentic thrills on and off the asphalt.#Lamborghini #HuracanSterrato #BeyondTheConcrete— Lamborghini (@Lamborghini) November 30, 2022