Så mangler de kun 100 for at være helt i mål.
Bugatti Chiron nummer 400 er en Super Sport-udgave. Det betyder, at den otte-liters W16-motor yder 100 hestekræfter mere. Eller i alt 1.600 styk.
LÆS OGSÅ: Staten nægter: Tjener ikke på at benzin og diesel er dyrt
Det har taget et hold bestående af 20 højt specialiserede teknikere mere end to måneder af bygge bil nummer 400. Det oplyser mærket i en pressemeddelelse.
Hvor bilen skal hen i verden, vil Bugatti ikke ud med. Men mærket vil gerne fortælle, at ejerne har valgt at få lakeret kulfiber-karosseriet i en mørkegrøn nuance.
Et tema der fortsætter ind i kabinen. Altså både med kulfiber og den grønne farve. Magnesium-hjulene er ekstraudstyr til et arm og et ben.. og sikkert prisen på flere kropsdele.
Og så er der dækkene. De skal kunne holde til lidt af hvert. 440 km/t for at være helt præcis. Michelin Pilot Sport-gummiet er udviklet specifikt til modellen. Alligevel skal de skiftes efter halvandet år eller 3.000 kilometer.
Hvor dyrt det egentlig er at holde en Bugatti Chiron kørende – altså alene i serviceomkostninger – kan du læse mere om her.