Lumma Design har haft fat i den største BMW til dato
Og det har den tyske tuner fået et monster med 680 hestekræfter ud af. Basisbilen er topudgaven med 4,4-liters V8-motor og benzin som drivmiddel.
Fra fabrikken yder den 523 hestekræfter, så har vi sammenlignings-grundlaget på plads.
Udover den massive forøgelse af hestekræfter er Lumma X7eren blevet bredere hele vejen rundt. Den enorme kølergrill har nu selskab af en karosseri, som er gjort fem centimeter bredere i alle fire hjørner.
LÆS OGSÅ: VW nægter – Vi sælger ikke Lamborghini
En bred og virkelig ond vogn, der understreger sin potens med fuldfede 23″ aluminiumsfælge. Bagdækkene er 335 millimeter brede, mens det forreste gummi må “nøjes” med en omkreds på 295 millimeter.
Et udstødningssystem i rustfri stål giver V8eren fire afgangsrør på hver 100 millimeter i størrelsen at brøle igennem.
Den vanlige, tyske hastighedsbegræsning på 250 kilometer i timen er ikke noget, der eksisterer i Lummas verden. Tuneren har dog endnu ikke sagt noget om, hvor hurtig deres X7er bliver.