Hils på Mitsubishi’en, som stensikkert tager røven på alle andre trafikanter i ethvert kryds!
Hvis vi nu lige slører den kæmpe intercooler med tankens kraft, kan du så se, at der i artiklen her er andet og meget mere end en fabriksoriginal Mitsubishi Lancer Evolution IX (9, red.)
Nej, vel?! Præcis. Det er meningen. For så bliver du overrasket hvergang, tør vi godt love.
LÆS OGSÅ: Går uden problemer 350 km/t – Le Mansory er en gal Ford GT
For der er meget mere end en standard Lancer Evo her. Den to-liters 4G63-motor er boret op til 2.2 liter, indsprøjtningsdyserne er skiftet ud med nogle større 1.700cc-enheder, så der kan komme noget saft gennem systemet.
Og nå ja. ladetrykket. Det er såmænd på solide 3.7 bar. Men kan justeres hele vejen op til 4.1 bar.
Det hele skal dog lige gennem en sekventiel gearkasse for overhovedet at gå i asfalten.
Led vogn på E85-benzin.