TEKNIKKEN – HVA’ KAN DEN?
MOTOR: 1,6 16C GTI (NFX TU5J4) nyrenoveret motor af Morten Hellenberg • skarpere knaster • justerbare knasthjul • bearbejdet og planet topstykke •
andre ventiler og ventilfjedre • andre dyser • hævet benzintryk • Supersprint bananmanifold i rustfrit stål 4-2-1 • Supersprint mellemrør •
Supersprint racerbagpotte • kat fjernet • powerwrap • cupindsugning • Mocal oliekøler med termostat • hårdere motorophæng • chippet og justeret ind hos JR-motorsport • begrænser rykket • poleret tårnstiver
GEARKASSE OG DRIVLINE: Racer-kobling, som er forstærket • shortshift-gear
UNDERVOGN: Sænkningsfjedre for • justeret torsionsstænger bag
BREMSER: CAR komplette sportsbremser • sorte kalibre
FÆLGE OG DÆK: BBS RS tredelt fælg – 4×108 bygget om fra BMW 5×120 (guldlakeret center, nye BBS-emblemer, BBS-skruer gulkromatiserede og polerede kanter) • krom hætter • 10 og 5 mm spacere
KAROSSERI: Badboy-hjelm • antenne væk • emblemer væk • bagklapsåbner • forskærme rullet – bagskærme skåret lidt af • lister væk • komplet GTI-stylingskit • sort alugitter i forkofanger, midtergrill og bagkofanger • Renault Laguna-underlæbe • Zender poleret/krom alu-tankdæksel • angeleyes-forlygter • sorte sideblink • smoke/red-baglygter • sorte GTI-tågelygter • M3-spejle • solfilm • Saxo-visker bagpå • osv.
LAK: Perlemors-champagne/beige
INTERIØR: Urholder tilpasset bilen • RaidHP olietryk og olietemperatur • Isotta-pedaler, gearknop, rat og nav • bagklapsåbner • GTI-måtter • komplet læderkabine
ICE: Alpine CDE-9880R • Vibe Slick 4” coax, Slick 5,25 combo, Slick 6×9” coax, Slick 2×10” subs, Slick A7 monoforstærker, Vibe Slick A4 firekanals • kondensator 20F • Dynamat støjdæmpningsplade • diskanter • to stk. subwoofer rør 3” • bagagerum i MDF-plade betrukket med læder
PRÆSTATIONER: 164 hk v/ 6.758 o/min • 181,3 Nm v/5.946 o/min