Annonce:

Læserbil – Total euro-style: Talip og Hundredesex’eren

TEKNIKKEN – HVA’ KAN DEN?

Annonce:

MOTOR: 1,6 16C GTI (NFX TU5J4) nyrenoveret motor af Morten Hellenberg • skarpere knaster • justerbare knasthjul • bearbejdet og planet topstykke •
andre ventiler og ventilfjedre • andre dyser • hævet benzintryk • Supersprint bananmanifold i rustfrit stål 4-2-1 • Supersprint mellemrør •
Supersprint racerbagpotte • kat fjernet • powerwrap • cupindsugning • Mocal oliekøler med termostat • hårdere motorophæng • chippet og justeret ind hos JR-motorsport • begrænser rykket • poleret tårnstiver

GEARKASSE OG DRIVLINE: Racer-kobling, som er forstærket • shortshift-gear

UNDERVOGN: Sænkningsfjedre for • justeret torsionsstænger bag

Artiklen fortsætter efter annoncen:

BREMSER: CAR komplette sportsbremser •  sorte kalibre

FÆLGE OG DÆK: BBS RS tredelt fælg – 4×108 bygget om fra BMW 5×120 (guldlakeret center, nye BBS-emblemer, BBS-skruer gulkromatiserede og polerede kanter) • krom hætter • 10 og 5 mm spacere

KAROSSERI: Badboy-hjelm • antenne væk •  emblemer væk • bagklapsåbner • forskærme rullet – bagskærme skåret lidt af •  lister væk • komplet GTI-stylingskit •  sort alugitter i forkofanger, midtergrill og bagkofanger • Renault Laguna-underlæbe • Zender poleret/krom alu-tankdæksel • angeleyes-forlygter • sorte sideblink • smoke/red-baglygter • sorte GTI-tågelygter • M3-spejle • solfilm • Saxo-visker bagpå • osv.


LAK: Perlemors-champagne/beige

INTERIØR: Urholder tilpasset bilen • RaidHP olietryk og olietemperatur • Isotta-pedaler, gearknop, rat og nav • bagklapsåbner • GTI-måtter • komplet læderkabine

ICE: Alpine CDE-9880R • Vibe Slick 4” coax, Slick 5,25 combo, Slick 6×9” coax, Slick 2×10” subs, Slick A7 monoforstærker, Vibe Slick A4 firekanals • kondensator 20F • Dynamat støjdæmpningsplade • diskanter • to stk. subwoofer rør 3” • bagagerum i MDF-plade betrukket med læder

Annonce:

PRÆSTATIONER: 164 hk v/ 6.758 o/min • 181,3 Nm v/5.946 o/min

 

 

Annoncer:
Responsiv Iframe
Besøg vores annoncør:

Besøg vores annoncør:

Kasper Erling
Kasper Erling
Kasper Erling er redaktionschef og medejer af Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over 20 år. Email: ke@boosted.dk
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Annonce:

Populære

Annonce:
Annonce:

Flere populære artikler

Annonce:

Læs også