Annonce:

Haas afslører nyt design for 2019: Med ukendt energidrik som hovedsponsor

Formel 1-sæsonen er på vej, og Haas har netop løftet sløret for racerens helt nye look med ny hovedsponsor.

Annonce:

For få timer siden var Kevin Magnussen, Romain Grosjean og teamchef Günther Steiner på plads i London sammen med Rich Energys administrerende direktør, William Storey, for at vise det helt nye design til deres 2019-racer.

Et look som falder i god jord hos de fleste på sociale medier, hvor det helt mørke udseende med hvide Haas-logoer og bronzefarvede Rich Energy-logoer får mange til at nævne ord som “ond”, “vred” og “fed”.

Allerede sidste år kom det frem, at Haas havde indgået et samarbejde med energidrik-producenten Rich Energy, og derfor kommer Haas nu til at hedde Rich Energy Haas F1 Team.

Artiklen fortsætter efter annoncen:

Det er dog de færreste, som kender til Rich Energy, og flere har undret sig over, at man i firmaets hjemland, England, ikke kan købe Rich i nogen af de største butikker i landet. Men penge må de have en del af, for et så stort F1-sponsorat er ikke billigt.

Glæd dig til at se de nye racere i aktion til marts i Australien.

Rich Energy Haas F1
Rich Energy Haas F1

Rich Energy Haas F1

Rich Energy Haas F1
Rich Energy Haas F1

Besøg vores annoncør:

Kasper Erling
Kasper Erling
Kasper Erling er redaktionschef og medejer af Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over 20 år. Email: ke@boosted.dk
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Annonce:

Populære

Annonce:

Flere populære artikler

Læs også

X