Formel 1-sæsonen er på vej, og Haas har netop løftet sløret for racerens helt nye look med ny hovedsponsor.
For få timer siden var Kevin Magnussen, Romain Grosjean og teamchef Günther Steiner på plads i London sammen med Rich Energys administrerende direktør, William Storey, for at vise det helt nye design til deres 2019-racer.
Et look som falder i god jord hos de fleste på sociale medier, hvor det helt mørke udseende med hvide Haas-logoer og bronzefarvede Rich Energy-logoer får mange til at nævne ord som “ond”, “vred” og “fed”.
Allerede sidste år kom det frem, at Haas havde indgået et samarbejde med energidrik-producenten Rich Energy, og derfor kommer Haas nu til at hedde Rich Energy Haas F1 Team.
Det er dog de færreste, som kender til Rich Energy, og flere har undret sig over, at man i firmaets hjemland, England, ikke kan købe Rich i nogen af de største butikker i landet. Men penge må de have en del af, for et så stort F1-sponsorat er ikke billigt.
Glæd dig til at se de nye racere i aktion til marts i Australien.