Annonce:

Haas afslører nyt design for 2019: Med ukendt energidrik som hovedsponsor

Formel 1-sæsonen er på vej, og Haas har netop løftet sløret for racerens helt nye look med ny hovedsponsor.

For få timer siden var Kevin Magnussen, Romain Grosjean og teamchef Günther Steiner på plads i London sammen med Rich Energys administrerende direktør, William Storey, for at vise det helt nye design til deres 2019-racer.

Et look som falder i god jord hos de fleste på sociale medier, hvor det helt mørke udseende med hvide Haas-logoer og bronzefarvede Rich Energy-logoer får mange til at nævne ord som “ond”, “vred” og “fed”.

Allerede sidste år kom det frem, at Haas havde indgået et samarbejde med energidrik-producenten Rich Energy, og derfor kommer Haas nu til at hedde Rich Energy Haas F1 Team.

Artiklen fortsætter efter annoncen:

Det er dog de færreste, som kender til Rich Energy, og flere har undret sig over, at man i firmaets hjemland, England, ikke kan købe Rich i nogen af de største butikker i landet. Men penge må de have en del af, for et så stort F1-sponsorat er ikke billigt.

Glæd dig til at se de nye racere i aktion til marts i Australien.

Rich Energy Haas F1
Rich Energy Haas F1

Rich Energy Haas F1

Rich Energy Haas F1
Rich Energy Haas F1

Tak fordi du læste med. Har du set en fejl i artiklen? Skriv til os: boosted@boosted.dk

Læs flere artikler efter annoncerne:

Kasper Erling
Kasper Erling
Kasper Erling er redaktionschef og medejer af Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over 20 år. Email: ke@boosted.dk
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Annonce:

Læs også

Populære

Få vurderet din bil - gratis!

Auto Show Annonce

Nyheder til dig

Annonce:

Få gratis nyhedsbrev fra Boosted:

Noget er galt. Tjek venligst det udfyldte.
Tak for din tilmelding!

Flere populære artikler

Læs også