Ligesom det er rart, når synsmanden ikke stiller for mange spørgsmål, er det godt at kende den ‘rette’ klargørings-gut.
Som Jeppe K. vil sige: Det’ lige meget! Sådan kan man godt have Tony’s Touch Auto Chicago, USA, mistænkt for at drive forretning.
I hvert har ét af virksomhedens opslag spredt sig som en steppebrand på de sociale medier. På bare et par dage har opslaget, som virksomheden delte i mandags, fået tæt ved 8.000 likes og mere end 26.000 delinger.
I opslaget skriver virksomheds, at de ikke er typerne ‘der stiller kunderne nærgående spørgsmål’. Teksten er ledsaget af en række billederne af bagsæderne på en Hyundai. De er tilsyneladende smurt godt og grundigt ind i blod.
Ja, faktisk vil man godt kunne gå så langt som til at sige, at bagsæderne ligner et gerningssted. Men det rager altså ikke Tony’s Touch Auto. Altså ikke mere end at virksomheden gerne vil dele det med alle og enhver på Facebook. Diskretion er åbenbart en helt anden sag.
Omvendt skal den mest sandsynlige forklaringen nok findes i noget så naturligt som en fødsel som ikke har kunnet vente. Hvis det da er blod, vi ser på bagsæderne.