For trettende år i træk indtager det samme bilmærke førstepladsen, når det gælder kundetilfredshed.
AutoIndex-resultatet for dette år er netop blevet offentliggjort, og for trettende år i træk har BMW sikret sig førstepladsen.
BMW opnåede imponerende 915 indekspoint ud af 1.000 mulige, og de sikrede sig også Loyalty Award, hvilket betyder, at de har de mest loyale kunder i bilbranchen.
Direktør Jan Askholm hos BMW Danmark kommenterer: ”At stå øverst på podiet for trettende år i træk er ikke kun en ære, men også et klart bevis på vores teams hårde arbejde og dedikation”.
LÆS OGSÅ: Produktionen af Fisker Ocean stopper helt nu!
Han fortsætter: ”Jeg er superstolt og meget taknemmelig over den tillid, vores kunder viser os – og den enorme indsats, der bliver gjort hver dag i de autoriserede BMW butikker og værksteder for at yde den bedst mulige kundeoplevelse. Vi er yderst opmærksomme på, at det kræver dagligt hårdt arbejde at fastholde førstepladsen og vi vil gøre alt, vi kan for fortsat at gøre os fortjent til vores kunders tillid”.
I kundetilfredshedsundersøgelsen tog Toyota andenpladsen med 913 indekspoint, mens Mercedes-Benz kom ind på tredjepladsen med 900 indekspoint.
Om AutoIndex Undersøgelsen AutoIndex, udført af konsulenthuset Loyalty Group, består af besvarelser fra 22.000 bilejere, som i årets første måneder svarede på over 120 spørgsmål om deres bil, forhandler og værksted.
Resultaterne blev konverteret til en skala fra 1 til 7, som derefter blev omregnet til et indekspoint op til 1.000. Dataene stammer fra biler, der er op til fire år gamle, og undersøgelsen tager højde for fire nøgleområder: vurdering af bilen (40 procent), samt vurdering af forhandler, værksted og loyalitet over for bilmærket (hver 20 procent). AutoIndex gennemføres i tre skandinaviske lande.
BMW har med sin førsteplads endnu en gang bevist, at deres fokus på kundetilfredshed og loyalitet giver resultater. De fortsætter med at imponere både kunder og eksperter med deres dedikation til kvalitet og service.
Bemærk: Artiklen er baseret på en pressemeddelelse. Har du kommentarer til indholdet, bedes du kontakte den pågældende afsender.