Apropos rullerne har de ikke været helt uden problemer.
“De første, som jeg fik hjem, var skæve. Men så havde René hos BilXperten i Køge de her hjemme”, siger Daniel og peger på sine Arelli Mezlan kromfælge.
– Og jeg synes faktisk, at de er ganske fede til bilen.
Jo, tak. Og nu når vi er ved det fede ved bilen, skal vi også huske at nævne alt det, som mangler. Eller rettere – fjernet. Dørlister, blinklys, sprinklerdyser, antenne og diverse håndtag er helt forsvundet fra Audien.
Og vi skal også huske at nævne det, som er sat på ud over fronten og fælgene. For eksempel de klassiske sideskørterne fra Rieger, CSR X-line bagkofangeren og sidespejlkapperne i krom fra In-Pro
– Jeg har ændret det meste selv, men har selvfølgelig også fået hjælp af kammeraterne. Ellers blivet det sgu også for kedeligt at gå og bygge biler”, griner Daniel og fortæller, at stort set alt ved ombygningen er gået smertefrit.
“Det sværeste ved at lave bilen har faktisk været at fi nde en god autolakerer, som ikke efterlader karrosseriet med løbere eller appelsinhud”, tilføjer han.
Indenfor i Nørrebros konge bliver du lidt overraskende mødt af en Golf R32-kabine.
– Audi S3-kabinen er også ganske fed, men jeg kan altså bedre lide Golf R32-sædernes skålform, forklarer Daniel.
Sammen med dørsiderne, hattehylden, gearstangen og håndbremsen – sidstnævnte begge fra italienske Momo – har sæderne fået en flot overhaling med blålilla alcantara, mens midterkonsollen og andre plastdele i A3’eren er blevet lakeret i sort pianolak.
Klik ‘NÆSTE SIDE’ for at læse videre