Motoren er et projekt for sig
På toppen af midterkonsollen sidder en speciallavet holder til ladetryksuret med blandingsmåler. Og så huser midterkonsollen også en headunit med navigationssystem fra Pioneer.
– Mine standardhøjtalere spiller udmærket – men jeg har dog planer om noget subwoofer,” siger Daniel og fortsætter:
“Ellers er kabinen, som den skal være. Næste projekt på tegnebrættet er motoren,” siger han og kigger smilende mod den modifi cerede kølerhjelm.
Det vil sige – motoren bliver endnu engang et projekt, for det har den allerede været én gang.
– Jeg vil jo gerne op og have de dér 380-400 hestekræfter, og jeg havde også fundet en motor, som var deropad. Men da jeg havde fået solgt den originale motor, var bytteren sgu også blevet solgt, så jeg endte med at sætte en standard 1,8T’er i den igen,” fortæller Daniel.
Mere standard er den så heller ikke. Med lidt øget ladetryk og sager har 2001-motoren i nabolaget af de 200 hk.
– Mere vil jeg ikke at gøre ved den nu, når det bare er vennerne og andre idioter, som kører rundt i den. Jeg skal lige på kørelærerens skolebænk først og få kørekortet igen,” slutter Daniel grinende af.