Annonce:

Læserbil: Kælder-kermit – Dansk Granada med 3,5-liters V8

TEKNIKKEN – HVA’ KAN DEN?

Annonce:

MOTOR: 3,5-liters Rover V8 3,9i knast Competition indsugning med Edelbrock-karburator

GEARKASSE OG DRIVLINE: Borg-Warner tretrins automat

UNDERVOGN: Luftundervogn fra Chassistech med 10 mm slanger og fire ventiler DSC-5000 kompressor monteret i bagaragerum individuel styring af alle hjørner

Artiklen fortsætter efter annoncen:

BREMSER: Originale ventilerede skriver foran tromlebremser bagpå

FÆLGE OG DÆK: MAK 7,5 x 17” 215/40-17 Nankang-dæk

KAROSSERI: Fjernet dørhåndtag på bagdørene clean bagklap lister fjernet sorte ruder elektrisk Webasto Open Air-tag fra Renault diverse klistermærker


LAK: Original Signalgrün

KABINE: GT-instrumentbord originale sæder ur og styring af luftundervogn foran gearvælger

BILSTEREO: Et par højttalere – ellers fed V8-lyd

Artiklen fortsætter efter annoncen:

PRÆSTATIONER: Den er ikke blevet målt, men den kan da følge trafikken på motorstien…

Motoren er købt hos en Land-Rover-fyr, som ikke skulle bruge den alligevel. Den lyder ond!

 

Besøg vores annoncør:

Besøg vores annoncør:

Kasper Erling
Kasper Erling
Kasper Erling er redaktionschef og medejer af Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over 20 år. Email: ke@boosted.dk
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Annonce:

Populære

Annonce:
Annonce:

Flere populære artikler

Annonce:

Læs også