TEKNIKKEN – HVA’ KAN DEN?
MOTOR: 3,5-liters Rover V8 • 3,9i knast • Competition indsugning med Edelbrock-karburator
GEARKASSE OG DRIVLINE: Borg-Warner tretrins automat
UNDERVOGN: Luftundervogn fra Chassistech med 10 mm slanger og fire ventiler • DSC-5000 kompressor monteret i bagaragerum • individuel styring af alle hjørner
BREMSER: Originale ventilerede skriver foran • tromlebremser bagpå
FÆLGE OG DÆK: MAK 7,5 x 17” • 215/40-17 Nankang-dæk
KAROSSERI: Fjernet dørhåndtag på bagdørene • clean bagklap • lister fjernet • sorte ruder • elektrisk Webasto Open Air-tag fra Renault • diverse klistermærker
LAK: Original Signalgrün
KABINE: GT-instrumentbord • originale sæder • ur og styring af luftundervogn foran gearvælger
BILSTEREO: Et par højttalere – ellers fed V8-lyd
PRÆSTATIONER: Den er ikke blevet målt, men den kan da følge trafikken på motorstien…