Annonce:

LÆSERBIL: Fynboens godkendte turbo-Kadett

Annonce:

TEKNIKKEN – HVA’ KAN DEN?

MOTOR: Volvo B230 A med turbo • Ross stempler • Autoverdi plejlstænger • standard toppakning med skæreringe i blokken • Volvo 531 topstykke, der er portet og monteret med større ventiler – 46 mm ind og 40 mm ud (originalt 44 mm ind og 35 mm ud) • Volvo standard knast •  hjemmelavet plenumindsugning • Precision PT7168 Billet turbo med A/R 68 udstødningshus • 60 mm wastegate • 3” udstødning • Wolf 3D motorstyring

GEARKASSE OG DRIVLINE: Getrag-gearkasse fra en BMW 525 tds • Volvo 1030 bagtøj gearing 3,54. lavet om til 4-link.

Artiklen fortsætter efter annoncen:

UNDERVOGN: Gule Koni-dæmpere med Weitec fjedre

BREMSER: Forreste skiver fra en Opel Omega A 3,0 24v i 296×28 mm • bagerste er originale Volvo-bremser i 279×10 mm

FÆLGE OG DÆK: 9×16” Azev A fælge • 215/40-16 Toyo Proxes-dæk foran • 24/61-16 Michelin N02 slicks bag


KAROSSERI: Dørlåse fjernet • Golf I skærmkanter bygget på • forreste kofanger fjernet • hul i stenplade lavet større til intercooler

KABINE: Rat fra Opel Vectra A turbo • forstole af ukendt oprindelse • komplet styrtbur fra Safety Devices • Sabelt 6-punktsele • speedometer, omdrejningstæller og ladetryksur fra Speedhut • mangler at skifte de sidste ure til Speedhut

BILSTEREO: Alpine-headunit • Alpine 4” mellemtone • JBL 6×9” højtalere

Artiklen fortsætter efter annoncen:

PRÆSTATIONER: 148 hk+

 

Responsiv Iframe
Besøg vores annoncør:

Besøg vores annoncør:

Martin 'Pyramiden' Poorhamidi
Martin 'Pyramiden' Poorhamidi
Martin 'Pyramiden' Poorhamidi er chefredaktør og medejer af Boosted.dk. Han har skrevet professionelt om biler i over 15 år. Email: mp@boosted.dk
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Annonce:

Populære

Annonce:
Annonce:

Flere populære artikler

Annonce:

Læs også