Annonce:

Nyt samarbejde: Oplev din nye CUPRA til Tinderbox

CUPRA Danmark har lanceret et nyt initiativ kaldet CUPRA Experience, der giver kunder og fans adgang til eksklusive oplevelser inden for kultur, koncerter, festivaler og padelsport i Danmark.

Annonce:

Dette initiativ afspejler CUPRAs mål om at engagere sig i kulturelle fællesskaber og skabe mindeværdige oplevelser.

Et centralt element i CUPRA Experience er et flerårigt partnerskab med musikfestivalen Tinderbox på Fyn, hvor CUPRA nu fungerer som officiel mobilitetspartner og sponsor. Partnerskabet er særligt vigtigt på grund af festivalens elektroniske musikprofil og visuelle univers, som passer perfekt til CUPRAs musikstrategi. På Tinderbox vil CUPRA fremvise deres biler i Magicbox-området, hvilket skaber en unik visuel oplevelse for festivalgæsterne.

Kasper Morell, Partnership Manager hos Tinderbox, udtaler: “Vi er meget begejstrede for det nye partnerskab med CUPRA. De er ambitiøse omkring at investere i kultur og oplevelser i Danmark, og det er naturligvis en sag, vi kun kan støtte op om. Med deres kærlighed for elektronisk musik, er Tinderbox det perfekte match. Vi ser frem til at udvikle det spændende partnerskab hen over de kommende år.”

Artiklen fortsætter efter annoncen:

Derudover har CUPRA etableret et strategisk samarbejde med All Things Live, en af Nordens største underholdningsvirksomheder. Dette partnerskab giver CUPRA mulighed for at tilbyde deres fans eksklusive fordele såsom pre-sale adgang til store koncerter og shows, løbende konkurrencer og unikke VIP-oplevelser.

Pernille Møller Pedersen fra All Things Live Danmark udtaler: “Vi er meget glade for at kunne indgå et samarbejde med CUPRA og har derfor udviklet et helt særligt format, hvor deres kunder og nyhedsbrevsmodtagere kan springe køen over og få adgang til billetkøb af de bedste pladser – før alle andre – til store nationale og internationale koncerter, comedy og andre shows. Desuden arbejder vi på at præsentere nogle kreative, fælles VIP-oplevelser og/eller særlige formater sammen i fremtiden.”

CUPRAs kulturelle engagement udspringer fra hovedkontoret i Barcelona, inspireret af byens pulserende ånd og kreative energi. Denne indflydelse afspejles i CUPRAs designfilosofi og deres mål om at bryde konventionerne med innovative teknologier og progressivt design.


Anders Rune Hansen fra CUPRA Danmark forklarer: “De store liveoplevelser er et resultat af dedikation, passion og kreativitet. Det skaber stærke følelser. Følelser skaber minder og minder skaber brandloyalitet. Det er lige præcis dér, vi med CUPRA gerne vil placere os i fællesskabet og blive en del af samtalen. Her spiller de strategiske partnerskaber med live-branchen en afgørende rolle og indfrier desuden vores løfte om at sætte fokus på passion og fremhæve CUPRA som det livsstilsmærke vi også er.”

CUPRA har også lanceret et fordelsprogram, hvor fans kan tilmelde sig nyhedsbrevet og få adgang til eksklusive oplevelser og fordele. Allerede nu kan man deltage i konkurrencen om billetter og VIP-oplevelser til Tinderbox-festivalen. Tilmelding kan ske via CUPRAs hjemmeside: CUPRA Danmark.

Nyt samarbejde: Oplev din nye CUPRA til Tinderbox
Credit: Cupra / Tinderbox

CUPRA Experience-platformen vil løbende blive udvidet med flere partnerskaber, sponsorater og events, der alle sigter mod at berige fanbasens oplevelser. Platformen er dedikeret til at fremhæve CUPRA Danmarks strategiske engagement inden for sport, design, racing, musik og livsstil, og vil udvikles i takt med oprettelsen af nye partnerskaber og arrangementer.

Artiklen fortsætter efter annoncen:

Nyt samarbejde: Oplev din nye CUPRA til Tinderbox
Credit: Cupra / Tinderbox

Bemærk: Artiklen er baseret på en pressemeddelelse. Har du kommentarer til indholdet, bedes du kontakte den pågældende afsender.

Pressemeddelelse
Pressemeddelelse
Nyheder direkte fra bilimportører, producenter, racerteams eller andre aktører i bilbranchen.
Annonce:

Nyeste artikler

Annonce:

Motorsport

Annonce:

Populære

Annonce:
Annonce:

Flere populære artikler

Annonce:

Læs også