Hvis du ikke kan vente på den helt nye M4 Cab, har denne ‘gamle’ model hele 520 tricks i ærmet.
Når F83 bliver til G83, ved vi, at M4 kommer som både coupé og cabriolet. Sådan har det været lige siden, BMW splittede BMW M3 i to og kaldte den ene halvdel M4.
Nå, lad nu historien ligge. Nej, for vent nu lige. For i stedet for at vente på levering skal du måske i virkeligheden kigge efter netop en brugt M4 cabriolet.
I hvert fald hvis den skal kunne lidt mere, end fabrikken mener er rigeligt. Cardiologie Tuning er tysk og betyder, at du kan få vredet 520 hypper ud af den tre-liters rækkesekser med turbo.
Godt 90 hestekræfter mere end fra fabrikken. Læg dertil 680 newtonmeter som er 130 Nm mere end fabriksbilen bryster sig af. Men det er ikke alt.
LÆS OGSÅ: Rallykører misser sving – ender i vildeste flyvehop
For tunerne fjerner også den elektroniske hastighedsbegrænsning på 250 km/t, hvilket betyder, at Bimmeren ikke stopper ved 250 km/t. Men derimod fortsætter helt til 300 km/t og videre.
Eibach-fjederne skal der betales ekstra for. Men sæt lige hak ved dem og de 20″ Barracuda Karizzma-fælge, nu du er i gang.
Ondt vogntøj.
Klik ‘NÆSTE SIDE’ for at bladre i billederne af bilen.