Ombygget for fjerde gang
I dag står bilen med en frihøjde på blot fem sølle millimeter over jorden og har undergået sin fjedre ombygning. For hver gang er den kommet en smule tættere på kørebanen. Det har som tidligere nævnt sine omkostninger.
Ikke blot har Dennis formået at køre fronten af bilen ikke blot én, men to gange. Fronten røg sig igen en tur dagen efter vores endelige photoshoot.
Tyndslidt racertank
Benzintanken er også blevet særdeles tyndslidt af manglen på frihøjde. Faktisk blev metallet til sidst så tyndt, at det helt gav op. Det betød, at vi måtte klare interviewet med Dennis, mens han gik i værkstedet og monterede sin nye og forhåbentligt lidt mere holdbare fuel cell-tank – du ved, samme type som den, som visse racerbiler kører med.
Det er også under den fjedre ombygning, at skærmene er blevet 100 millimeter brede. Hvilket er dobbelt så meget som ved den anden omgang under kniven. Men det passer nu meget godt, for skærmene skal omkranse stålfælge, der sidder HELT ude.
Omme bagtil går det amok med hele 9” og vild kant. Her er fællestrækket, at fælgene rundt i alle fire hjørner er malet i en metallic rød. Noget for dig? Så slå til, for Steffen vil gerne sælge!
Klik ‘NÆSTE SIDE’ for at læse videre.