Teknikken – hva’ kan den?
MOTOR
1,4is • ’guld’-motorrum • tårne for skåret til for plads til bærearme • ledningsnet og slanger gemt væk • bundkar og oliesi hævet 30 mm • køler med Rising Sun-design • aluminiumsindsugning • krumtapudluftnings-filter • oliepåfyldningslåg i guld • ombygget bananmanifold med powerwrap • afkortet 2” lyddæmper med titanium-look rørhale
GEARKASSE OG DRIVLINE
Standard femtrins manuel
UNDERVOGN
G-maxx gevindundervogn • fjedre halveret • spindler og gafler til fjedreben svejset om og sænket 25 mm • styrearme vendt 180 grader • vanger skåret op for plads til trækaksler og styrestænger • 5 mm slidplade i jern for beskyttelse af bremse- og brændstofslanger • bagerste bærearme sænket 60 mm • justerbart camberkit bag
BREMSER
Originale
FÆLGE OG DÆK
Centervendte og bredbygget stålfælge • foran 7,5×16” med 165/75-dæk • bag 9×16”med 195/40-dæk • 90 mm guldspikes, ventiler og støvhætter • guld-centerkapsler
KAROSSERI
100 mm fenderflares fra Nissan S13 • gummiunderlæbe foran • Type R-underlæbe bag • splitter for, side og hjørner • røde kantlister • lygtehuse for og bag malet i rød metallic • forlygter med bad boy-look • orange demon-eyes • forkofanger med quick release • Evo-scoop i kølerhjelm • glasfiber hækspoiler • tankdæksel malet guld
KABINE
Røde TenzoR-sportsæder • rød gearpose • shortshift med 80 mm forhøjer • blå ’dildo’-gearknob • eftermonteret armlæn