Tag en M4 GTS, udskift rækkesekseren med V12 og hjulene med 22″ Vossen-ruller – så har du denne M760iL – sådan cirka.
Det er selvfølgelig ikke helt sådan, det hænger sammen. Med farve-og fælgvalg til denne M760iL får også virkelig til at tænke på den hårdkogte M4 GTS.
Og det er faktisk godt klaret af de polske tunere Auto Dynmacis sådan at få 5.2 meterüber-bimmer til at se mindre ud, end den er.
Altså hvis vi lige ser bort fra, at Vossen-hjulene i 9×22″ kræver 295/25 Michelin Pilot Sport 4S-dæk, der hvor de er størst. Nemlig på bagakslen.
LÆS OGSÅ: Sygt sjælden – Derfor findes der kun 97 Audi S6 Plus
Resten af bilen er et kæmpe overflødighedshorn af diskret styling, sådan som det bør tage sig på en bil, der med dansk afgift nærmer sig den forkerte side 2.5 millioner kroner.
Vi snakker spoiler, sideskørter og difusser og en sænkning af den fabriksmonterede luftundervogn. Ikke mere, ikke mindre end det!
Klaveret på 6.5-liter har stadig 12 patter, som en vis, træskobærende High on Cars-vært vil sige. Det betyder 585 hestekræfter til 850 newtonmeter og en 0-100 km/t på bare 3,8 sekunder.
Mere end godkendt i en bil der holder sig en køreklar vægt på 2,2 ton.
Klik ‘NÆSTE SIDE’ for at se billeder af bilen.