KNAP EN HALV MILLION
Karrosseriet er en Crew Cab med stor kabine og fire døre. Bag forsæderne er der indrettet et stort og plant bagagerum dér, hvor bagsæderne oprindelig var. Hele herligheden koster omkring 1,5 mio. kroner på hvide plader med tre bagsæder, men som varevogn uden moms lander prisen på 479.900 kr. inklusive levering og to års fabriksgaranti. Skal du bruge den til privatkørsel, så kan du få den på papegøjeplader inklusive moms til 600.000 kr.
Er du bekymret for at blive udskammet af din omgangskreds eller kunder, hvis du køber et tørstigt svin af en V8’er? Ro på, der er en løsning. RAM 1500 fås også med mild-hybrid-systemet e-TORQUE. Her assisterer en lille elmotor og et 48-volt batteri den store benzinmotor med igangsætning og drift af bilens elektriske systemer. RAM 1500 5,7 V8 e-TORQUE er ligeså kvik som den rene benzinvariant, men bruger op til 10 pct. mindre benzin ved hjælp af opsamlet bremseenergi. Prisen for den “grønne” variant starter ved 499.900 kr. eksklusive moms – og med dén kan du sige, at du kører hybridbil.
BOMSTÆRK ARBEJDSHEST
En ny RAM 1500 V8 Reptile er objektivt lidt af et fossilfund, men har du brug for en stærk arbejdshest med masser af karisma og udstyr til en skarp pris, er den værd at se nærmere på. Det sikrer at arbejdslivet bliver lidt sjovere, hvis du garnerer det med V8-brøl og luksusudstyr til en skarp pris. Især hvis du kan låne mesters benzinkort…