Vi gider egentlig ikke snakke mere om BMW (Supra og BMW Z4 er bygget på samme platform, red.), men når du tilslutter mobilen, er det lidt svært at lade være. Og SÅ ikke mere BMW for denne gang.
Svenskerne var ikke helt tilfredse med, at ti danskere kom drønende i ti Supra’er med belgiske nummerplader ind i deres land. Men efter lidt mandeflirt og papirudveksling fik vi lov at køre videre igen.
Hvis du vil stoppe lidt færre gange på tanken i din Supra, kan du overveje den nye 2,0. Den kører 13,3 km/l i stedet for 12,1 som storebror med 3,0-liters maskine og seks cylindre. Men det er trods alt nok de færreste Supra-købere, der tænker over den slags.
Når man har lånt den ene ud af bare 200 tilgængelige versioner på kloden, er man nødt til lige at skyde en Supra-selfie.
Så er vi klar på Sturup Raceway. Vi er helt alene på banen, og vi bliver sendt afsted tre biler ad gangen, så vi ikke kører for tæt. Der er forskellige udstyrsniveauer til rådighed. Alle har samme effekt, men den billigste Live-version har ikke den adaptive variable undervogn, aktivt differentiale og Brembo-bremser med røde kalibre. Der skal du op i Sport-udgaven.
Den dyreste hedder Premium, og her får du flere højttalere, el-sæder, head-up display og andet luksus-grej, som ikke er ret vigtigt i sådan en type bil.
KLIK PÅ NÆSTE SIDE HERUNDER FOR AT LÆSE VIDERE!